ALG_Afgestudeerden_OW_14259_head_large.jpg

Afgestudeerden Onderwijswetenschappen

 

Wo masteropleiding Onderwijswetenschappen

mw. S.C. Bulckaen MSc, Ledegem, België
Afstudeeropdracht: De Digisprong Achterna: Ontwikkeling van een Rubriek om de Digitale Competenties van Leraren in het Secundair Onderwijs in Kaart te Brengen.

mw. E. Heirweg MSc, Munkzwalm, België*
Afstudeeropdracht: Waarheid Versus Mythe: Een Onderzoek Naar het Effect van Refutatievideo's bij het Ontkrachten van Neuromythes in de Lerarenopleiding.

mw. M.C.J.M. van Heugten-Slits MSc, Roermond
Afstudeeropdracht: Doe je het na de vakantie nog? - Hoe Reflectie op Leeropbrengst Startende Docenten ondersteunt bij het Toepassen van het Geleerde in de Eigen Onderwijspraktijk.

mw. E. Jager MSc, Almere
Afstudeeropdracht: Blended Learning in Teacher Learning Groups: Ervaren Sociale Configuratie en Waardecreatie tijdens Fysieke en Online Bijeenkomsten.

mw. A.M. Janssen MSc, Sittard
Afstudeeropdracht: De impact van Learning Analytics-ondersteunend Learning Design op de TPACK-kennis en motivatie van basisschoolleraren: de casestudy van FoLA².

mw. E. van der Linden MSc, Sint Philipsland
Afstudeeropdracht: Onderzoek naar het Effect van Free en Cued Recall op het Geheugen in Kennisclips.

mw. S. van der Linden MSc, Geffen
Afstudeeropdracht: Motiverende Factoren bij Docenten voor Blended Learning: Een Exploratieve Meervoudige Casestudy in het mbo.

mw. M.G.M. van Mil MSc, Deurne
Afstudeeropdracht: Het Effect van Video-Verrijkte Rubrics op de Feedbackkwaliteit in de Beroepspraktijkvorming van de Kinderopvang van het Middelbaar Beroepsonderwijs.

mw. J.A.H. Pleumeekers MSc, Best
Afstudeeropdracht: De Invloed van Groepssamenstelling op Interactie bij Leerlingen met een Taalontwikkelingsstoornis Tijdens het Samenwerkend Leren.

dhr. J. Redouani MSc, Haarlem
Afstudeeropdracht: De motivatie van forensisch sociale professionals voor professionele ontwikkeling.

mw. E. De Smet MSc, Aalter, België
Afstudeeropdracht: Sm@rtMirror. Een Educational Design Research naar de doorontwikkeling van een Seamless Learning methodiek die de professionele ontwikkeling tot effectieve leider vanuit Themagecentreerde Interactie via zelfregulatie faciliteert en die het leren in verschillende contexten met elkaar verbindt.

mw. M.H.A. Van Snippenberg-Vermeulen MSc, Vianen
Afstudeeropdracht: Het Effect van het Signaleringsprincipe op Multimediale Toetsing: Leidt het gebruik van pijlen in toetsitems tot hogere toetsprestaties bij leerlingen in het basisonderwijs?

mw. J.A.M. van der Stoop MSc, Zijpe
Afstudeeropdracht: Het Interesse- en Motivatie-Zelfoverschattingseffect in Tekstbegrip.

mw. A.M.J. Tesselhof-Hoogewind MSc, Raalte
Afstudeeropdracht: Digitale Toetsen en Typevaardigheid. Speelt de Mate van Typevaardigheid een Rol bij Digitale Toetsen met Open Vragen bij Leerlingen in Groep 7 van het Basisonderwijs?

mw. K. Verheijen MSc, Maashees
Afstudeeropdracht: De Relatie Tussen Transformationeel Leiderschap, Teamleren en Innovatief Gedrag van Leerkrachten in het Primair Onderwijs.

* Bij deze student werd aan het behaalde getuigschrift de waardering met Lof toegekend.

Wo masteropleiding Onderwijswetenschappen

mw. B. Defreyne MSc, Moorslede, België
Afstudeeropdracht: Educatieve Audio Podcasts in het Onderwijs: Een Rapid Review van Gerandomiseerde Gecontroleerde Studies

mw. A. ter Haar MSc, Enschede
Afstudeeropdracht: In Welke Mate kan Close Reading de Leesmotivatie van Basisschoolleerlingen Verhogen?

mw. L. Hartenberg-de Vries MSc, Julianadorp
Afstudeeropdracht: De Relatie tussen Fysieke Activiteit en Emotioneel Welbevinden binnen Personen gedurende de Dag bij Eerstejaars Mbo-studenten

mw. Y.C.M.F. van den Heuvel MSc, Weert
Afstudeeropdracht: Het Effect van Squla op de Leesmotivatie en Begrijpend Leesprestaties van Leerlingen in het Primair Onderwijs

dhr. N. Hoogelander MSc, Rijswijk
Afstudeeropdracht: Het Coherentieprincipe bij Toetsen: Het effect van Decoratieve Afbeeldingen in een Digitale Rekentoets

mw. T. Kuijper-Beumer MSc, Amsterdam
Afstudeeropdracht: Zal ik je overhoren? Wat ouders van kinderen op de basisschool weten en adviseren over de effectiviteit van leerstrategieën bij het huiswerk

mw. I. Loomans MSc, Rijkevorsel, België
Afstudeeropdracht: Co-creatie als Hefboom voor Inclusief Onderwijs

mw. S.G. Mous MSc, Zaandam *
Afstudeeropdracht: De Relatie Tussen Gender en Voorkennis van Deelnemers en de Mate en Wijze Waarop zij Participeren in het Discussieforum van een ICT MOOC

dhr. D. Peters MSc, Veldhoven
Afstudeeropdracht: Het Effect van Peerdiscussies bij Formatieve Toetsing op de Rekenresultaten en Motivatie van Bovenbouwleerlingen in het Primair Onderwijs

mw. I.R. van der Schatte Olivier-Wagensveld MSc, Ermelo
Afstudeeropdracht: De Relatie tussen een Trainerscursus en de Uitvoering in de Onderwijspraktijk

mw. B.W.E. Verschuuren MSc, Breda
Afstudeeropdracht: Attitudes van Basisschoolleerkrachten op Online Onderwijs

mw. L.B. Wagemakers MSc, Wirdum
Afstudeeropdracht: Adaptieve Leersystemen: een Ethisch Denkkader

mw. S.J.D. Wolvers MSc, Voorschoten
Afstudeeropdracht: Sociaal Kapitaal en Collectief Innovatief Leerkrachtgedrag: De Mediërende Rol van de Psychologische Basisbehoeften

* Bij deze student werd aan het behaalde getuigschrift de waardering met Lof toegekend.

Wo masteropleiding Onderwijswetenschappen

mw. L.E. Berghuis MSc, Zwolle
Afstudeeropdracht: Gespreid Leren bij het Automatiseren van de Tafels van Vermenigvuldiging bij Basisschoolkinderen.

mw. M. de Boer MSc, Amersfoort
Afstudeeropdracht: Waardecreatie van Pabostudenten in Blended Professionele Lerarengroepen Tijdens COVID-19. De Relatie tussen Sociale configuratie en Waardecreatie in Blended Leeromgevingen.

mw. L.J.M. Cleven MSc, Someren
Afstudeeropdracht: De Attitude, Intentie en het Gedrag van Leerkrachten in het Nederlandse Basisonderwijs rondom Formatief Handelen.

mw. A.P. Delnooz MSc, Breda
Afstudeeropdracht: Het Effect van het in Samenspraak Bepalen van Leerdoelen en Succescriteria op de Autonome Motivatie en Schrijfprestatie van Basisschoolleerlingen.

mw. C.M. van Driel MSc, Numansdorp
Afstudeeropdracht: Zelfoverschatting Door Interesse in Tekstbegrip Bij Basisschoolleerlingen.

dhr. R. Jansen MSc, Nijmegen
Afstudeeropdracht: De Samenhang tussen Psychologische Basisbehoeften en Motivatie in het Voortgezet Onderwijs: Speelt Schooltype een Rol?

mw. L. Juliana-Sloots MSc, Rhoon
Afstudeeropdracht: Een Vergelijking van de Effecten van Coaching met Uitgestelde Feedback en Directe Feedback met BIE-Technologie op de Klassenmanagement Vaardigheden van Leraren.

mw. N.R. Schreurs-Kuipers MSc, Markelo
Afstudeeropdracht: Professionele Ontwikkeling van Mbo-docenten op het Werk: Validatie van een Meetinstrument.

mw. K.M.C.P. Seiger MSc, Enschede
Afstudeeropdracht: De Invloed van het Technisch Leesniveau op Tekstbegrip bij Close Reading.