ALG_Afgestudeerden_OW_14259_head_large.jpg

Afgestudeerden Onderwijswetenschappen

 

Wo masteropleiding Onderwijswetenschappen

mw. B. Defreyne MSc, Moorslede, België
Afstudeeropdracht: Educatieve Audio Podcasts in het Onderwijs: Een Rapid Review van Gerandomiseerde Gecontroleerde Studies

mw. A. ter Haar MSc, Enschede
Afstudeeropdracht: In Welke Mate kan Close Reading de Leesmotivatie van Basisschoolleerlingen Verhogen?

mw. L. Hartenberg-de Vries MSc, Julianadorp
Afstudeeropdracht: De Relatie tussen Fysieke Activiteit en Emotioneel Welbevinden binnen Personen gedurende de Dag bij Eerstejaars Mbo-studenten

mw. Y.C.M.F. van den Heuvel MSc, Weert
Afstudeeropdracht: Het Effect van Squla op de Leesmotivatie en Begrijpend Leesprestaties van Leerlingen in het Primair Onderwijs

dhr. N. Hoogelander MSc, Rijswijk
Afstudeeropdracht: Het Coherentieprincipe bij Toetsen: Het effect van Decoratieve Afbeeldingen in een Digitale Rekentoets

mw. T. Kuijper-Beumer MSc, Amsterdam
Afstudeeropdracht: Zal ik je overhoren? Wat ouders van kinderen op de basisschool weten en adviseren over de effectiviteit van leerstrategieën bij het huiswerk

mw. I. Loomans MSc, Rijkevorsel, België
Afstudeeropdracht: Co-creatie als Hefboom voor Inclusief Onderwijs

mw. S.G. Mous MSc, Zaandam *
Afstudeeropdracht: De Relatie Tussen Gender en Voorkennis van Deelnemers en de Mate en Wijze Waarop zij Participeren in het Discussieforum van een ICT MOOC

dhr. D. Peters MSc, Veldhoven
Afstudeeropdracht: Het Effect van Peerdiscussies bij Formatieve Toetsing op de Rekenresultaten en Motivatie van Bovenbouwleerlingen in het Primair Onderwijs

mw. I.R. van der Schatte Olivier-Wagensveld MSc, Ermelo
Afstudeeropdracht: De Relatie tussen een Trainerscursus en de Uitvoering in de Onderwijspraktijk

mw. B.W.E. Verschuuren MSc, Breda
Afstudeeropdracht: Attitudes van Basisschoolleerkrachten op Online Onderwijs

mw. L.B. Wagemakers MSc, Wirdum
Afstudeeropdracht: Adaptieve Leersystemen: een Ethisch Denkkader

mw. S.J.D. Wolvers MSc, Voorschoten
Afstudeeropdracht: Sociaal Kapitaal en Collectief Innovatief Leerkrachtgedrag: De Mediërende Rol van de Psychologische Basisbehoeften

* Bij deze student werd aan het behaalde getuigschrift de waardering met Lof toegekend.

Wo masteropleiding Onderwijswetenschappen

mw. L.E. Berghuis MSc, Zwolle
Afstudeeropdracht: Gespreid Leren bij het Automatiseren van de Tafels van Vermenigvuldiging bij Basisschoolkinderen.

mw. M. de Boer MSc, Amersfoort
Afstudeeropdracht: Waardecreatie van Pabostudenten in Blended Professionele Lerarengroepen Tijdens COVID-19. De Relatie tussen Sociale configuratie en Waardecreatie in Blended Leeromgevingen.

mw. L.J.M. Cleven MSc, Someren
Afstudeeropdracht: De Attitude, Intentie en het Gedrag van Leerkrachten in het Nederlandse Basisonderwijs rondom Formatief Handelen.

mw. A.P. Delnooz MSc, Breda
Afstudeeropdracht: Het Effect van het in Samenspraak Bepalen van Leerdoelen en Succescriteria op de Autonome Motivatie en Schrijfprestatie van Basisschoolleerlingen.

mw. C.M. van Driel MSc, Numansdorp
Afstudeeropdracht: Zelfoverschatting Door Interesse in Tekstbegrip Bij Basisschoolleerlingen.

dhr. R. Jansen MSc, Nijmegen
Afstudeeropdracht: De Samenhang tussen Psychologische Basisbehoeften en Motivatie in het Voortgezet Onderwijs: Speelt Schooltype een Rol?

mw. L. Juliana-Sloots MSc, Rhoon
Afstudeeropdracht: Een Vergelijking van de Effecten van Coaching met Uitgestelde Feedback en Directe Feedback met BIE-Technologie op de Klassenmanagement Vaardigheden van Leraren.

mw. N.R. Schreurs-Kuipers MSc, Markelo
Afstudeeropdracht: Professionele Ontwikkeling van Mbo-docenten op het Werk: Validatie van een Meetinstrument.

mw. K.M.C.P. Seiger MSc, Enschede
Afstudeeropdracht: De Invloed van het Technisch Leesniveau op Tekstbegrip bij Close Reading.