null Masterstudenten presenteerden hun onderzoek op internationale conferentie

OW_Large_language_models_23570_head_large.jpg

Masterstudenten presenteerden hun onderzoek op internationale conferentie

Voor het eerst hebben masterstudenten hun onderzoek kunnen presenteren tijdens de internationale Edmedia conferentie. Op initiatief van Emmy Vrieling en Maartje Henderikx van de Open Universiteit werd er een speciale 'Master Student Poster Session' georganiseerd. Drie studenten van de Open Universiteit namen de uitdaging aan.

Posters geaccepteerd

De drie masterstudenten Onderwijswetenschappen hebben bij de organisatie een poster ingediend over hun scriptieonderzoek en hun posters werden geaccepteerd. Tijdens de conferentie, die plaatsvond van 1 t/m 5 juli 2024 in Brussel, hebben ze kun onderzoek gepresenteerd aan de internationale onderzoeksgemeenschap. Ze maakten indruk met de kwaliteit van hun onderzoek en hun posters. Deze drie studenten zijn:

  • Iris Overgoor: The impact of feedback literacy on students’ peer feedback orientation: A study within online higher education
  • Bianca Merken: The effect of teacher feedback when using rubrics on self-regulated learning and the mediating role of motivation
  • Karin Sedney: What is the influence of culture on collaborative learning?

Het initiatief voor een speciale postersessie voor masterstudenten is de organisatie zo goed bevallen dat het ook voor volgend jaar op het conferentieprogramma wordt gezet.

Over Edmedia

Edmedia is de jaarlijkse internationale conferentie voor onderwijsinnovatie waaraan onderzoekers en onderwijsprofessionals uit meer dan 70 landen deelnemen. Edmedia wordt georganiseerd door de AACE, de Association for the Advancement of Computing in Education.